dinsdag 16 juli 2013

Bij me Nieuwe School Ga ik een Nieuwe BestFriend Zoeken :).

hii Blog:) & people !!

ik ga een nieuwe Bestiee  Mokkel Bff  Zoeken. 

Waarom: andere vriendinnen van mij? zijn gewoon vriendinnen
Hoezo: omdat ik ook een bff wil hebben die  geheimen kan bewaren en lol maken foto's en stuff.
uitleg: alle andere  hebben wel een BestFriend en ze hebben echt lol en dat maak me verdrietig omdat ik een meisje die heet Yanaika en ik zeg steeds lieve dingen wat zeg zij awhh  en allen dat en als ik een foto bewerkt van mij en haar is het lief leuk awhh en zo :( en dat maak me soms boos!! Daarom wil ik een Echte Bff Die echt voor me is ! :) net als dit op de foto :) dit raakt me omdat ik ook zo net als  deze meiden wil zijn met mijn BestFriend : zien jullie de tekts ? !! en de achtergond van die 2 Bestfriend  dat wil ik ook met me #newBestFriend maar als ik naar Breezcollage ga ! dan vind ik zkkr me new Bestfriend 01# Wens me Good luck  hou me op te hogte  xx Tutuu


 kijk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten