vrijdag 12 juli 2013

19 Augustus naar school :) spannend !! & nieuwe school spullen halen :P.

Heyy People & Blog :) , ik ga type eest over me nieuwe school spullen en dan over me nieuwe school waar ik  als de zomervakantie voor bij is naar toe ga :)
-------------------------------------------------------------------------------------------

het is nu nog zomervakantie ik heb 7weken ! ik ga naar de middebareschool Spannend!!
voor me , maar ik heb nieuwe schoolspullen nodig weet je wat ik nodig heb ?
 ik heb een!!

-Etui
-klapper
-filstifte en potlotten
- en nog meer (veel om op te noemen:) )

----------------

19 Augstus moet ik naar school :) ( spannend !!)

hoiii  , ik ga naar een middebareschool en dat vind ik spannend
andere kinderen van mij gaat ook naar die school waar ik naar toe gaat
het lig in heerlen onder de berg bij de station ! en heet BeroepsCollage (ppl)BreezCollage !! :)
ik weet niet of het een leuke school is ?? maar ik ga kijken! ik zal nieuwe vrienden ook moeten maken hiih
ben dr niet goed in !, maar achh ja ! iki blijf hoe ik ben  ! ben meer kinderlijk dan een tiener hihi ZO BEN IK EENMAAL !!  GESCHOKT ! -____- haha (bloopersss) maar ik heb wel zin in ! ik zit bij mrv lambergs in 1A2 de A kant  ik zit bij katholieke en er is ook een B kant van openbare ! .


maar ik ga genieten nog van de vakantie !! :) Doeiii xx hou me op tehoogte !!
xx Tutuu

Geen opmerkingen:

Een reactie posten