zondag 13 juli 2014

Over mij zelf :)

Haii, Mensen
ik vertel ff hoe ik echt ben. tegen jullie want veranders steeds mij namen en dan denken jullie ik heet zo en zo ?? snapjee :) HAAHA okey.



Ik Ben Drucilla Raquel Deus Santos
ik ben 13Jaar ik ga na de kerk om de piester de helpen met dienen
en dat is super leuk want je gaat ook met prosessie mee lopen en leuke
activieteienten doen dat is ook leuk
 ik ben Geboren in Brazilië in de Plaats Fortaleza  in het nederlands betekent dat (Zutpen) maar ik ben geboren in Brazilië Ben een Braziliaan en kan Brazil(portugees) praten met me echte vader .
en ben verhuisd een keer naar Natal in Brazilië en doen Rio de Jernario    en toen ben ik verhuids naar Nederland in plaats Limburg en ik mis Brazil wel want daar heb ik nog Familia wonen maar ik kom en hun komen op me bezoek, en jul;lie denken je houd van Nederland ? nee hoor ik ben geen Nederlander ik ben een Braziliaan een Ekte dus zo blijf ik ook LOVE Braziliee AMOO BRAZILL


Geen opmerkingen:

Een reactie posten