donderdag 1 mei 2014

Love makes happendes

Het is zo fijn om verliefd te zijn .
je denk steeds aan die gene en die gene aan jou
een perfect koppeltje zijn  jullie
altijd love message sturen naar elkaar
Goodmoring sweetheart of sunshine zeggen
dat is love 
maar love is ook Ruzie menings verschil huilen
maar jullie beide willen weg :( maar de liefde  houd jullie bij elkaar
love dr zijn zo veel loves !:)
 dr zijn Real love , undercova love Bussines love
Real love is het best daarna bussnines love dan undercova love
Real love laat zien dat jullie voor elkaar zijn gemaakt  en dat is zo fijn
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Wat tegenwoordig is :
tegen woordig zieje net echt jongens lopen met  meisjes
soms wel maar een meisje wilt
dat een jongen zeg tegen zijn vrienden zo van
Ehh !, zie je die chick daar ? die is voor mij!
een echt jongen moet je niet zoeken die komt naar je toe wanneer het kan. 
Liefde is als de wind,
je kunt het alleen voelen, niet zien.

 dat liefde dat je me gaf voelt goed
.

-------------------------------------------
 Hier heb je een heel mooi verhaal van Lysére <3 Riverano (6mnd samen)

Heyy schatje, 
ik wil ff zeggen dat ik tantoe veel van je
hou toen ik je eerst zag dacht ik je bent de kanp voor me en ik verdien je niet
maar sinds die dag  dat we ff vrienden waren wist ik dat ik je niet kon krijgen
we hadden ruzie we schelden elkaar uit via cura  ! ik haate je zo erg dat ik niet met je wilde praten ja oke babe we hebben nu nog af en toe ruzie maar dat hoort dr bij  we hebben anders de karakter maar we houden van elkaar ook hebben we ruzie ! dat maakt ons band sterker ! je bent mij romio in me liefdes verhaal mijn amor <3 ik wil je nooit meer kwijt we hebben een aan en uit realtie want alles wat we doen is goed maar een of andere manier is het weer uit dan weer aan mij schatje dat het zo kon zijn wist ik niet gelukkig zijn we samen gelukkig zijn we bij elkaar maar ons liefde is zo onbeschijf baar andere dag is het real dan is het bussisnes dan undercova ? dat vind ik som iritant want dan wil ik met je true blijven maar dan kan jij het weer niet :( , haha boeie maar dushii ons liefde is sterker dan ooit geworden  ! ik hou van je mijn  Prins ! nee niet op de witte paard maar op witte sneakers haha ! ILY ! Assholl xxx Lysére x Riverano


zien jullie het de verschil. love is Trust en Believe ! als dat niet is in de liefde... dan is het voor beide jullie niet gegund.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten