vrijdag 12 augustus 2011

Italië op vakantie

Heyy, ik ben bij Italië op vakantie is heel gezellig we zij daar bij de hotel daar overnachten we ik en me moeder en magen moeder
we waren eest naar de boulevard gegaan en de zee was mooi en daarna naar de restaurant was mooi (L) en ik geniet nog vgan ik kom 21au terug naar nederland
xxx hogten houden xx
Namelijk ik ben jarig en daar vieren we het is heb veel snoep gekregen en 27aug vier ik me echte feest(K)

------------------------------------------------------------------------------------
Vandaag ga ik terug naar Nederland ik blijf bij Italië 8dagen was heel leuk daar we gingen naar de stad en de winkelen dat is super leuk..
------------------------------------------------------------------------------------
Italië was super leuk we gingen naar de stad de hoofstad we gingen schoppen daar was heel mooi(L)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten